جستجو در میان انبوه اسناد و فایل‌هایی که به صورت کاغذی، ایمیلی و یا حتی در یک گفتگو تبادل شده‌اند، از کارهای روزانه کارکنان است. در بهترین حالت شاید فرد همه این موارد را در فایل‏‌های جداگانه بر روی رایانه شخصی خود داشته باشد و برای هر پروژه و هر نسخه پوشه‏‌های جداگانه‌ای ساخته باشد. اما باز هم فرد با کاری دشوار روبرو است و آن هم یکپارچه نمودن این موارد در یک مجموعه مرتب با مشخصاتی نظیر تاریخ آخرین ویرایش، تاریخ اعلام نظرات و مواردی از این دست است. پرومنتک راهکاری برای شرکت‌ها ارائه می‌کند تا بتوانند با تلاش کمتر در مدیریت مدارک نتیجه بهتری به دست بیاورند. راهکار مدیریت اسناد پرومنتک به کارکنان امکان می‏‌دهد تا به سادگی مستندات خود را از بدو ایجاد تا لحظه انتشار نسخه نهایی تحت مدیریت داشته باشند. بستر تحت وب این راهکار سبب می‏‌شود که اشتراک اسناد ساده‌تر بشود و زحمت انتقال اسناد بر روی CD و نسخه چاپی از بین برود و همچنین از شکل نگهداری آن‏ها به صورت جزیره‏‌ای رهایی پیدا بشود. این راهکار، فعالیت‌های زیر را برای شما امری ساده و دلپذیر می‏‌کند:

  • ایجاد و بازبینی اسناد
  • کنترل نسخه ‏ها و ویرایش‌ها
  • کنترل دسترسی بر روی مستندات
  • جستجو در میان عناوین و محتوای اسناد
  • گردش کار تایید و رد و جمع‌آوری نظرات
  • پیدا نمودن اسناد بر اساس دسته‏‌بندی‏‌ها و فراداده‏‌ها
  • پشتیبانی فرمت‏‌های مختلف
  • اطلاع‏‌رسانی آنلاین از آخرین تغییرات
  • پشتیبان‌‏گیری و بازیابی
  • ذخیره‌‏سازی مشخصات و فراداده
  • یکپارچگی با مجموعه آفیس

برای دریافت اطلاعات بیشتر، با ما تماس بگیرید.